مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-06سياسي

فوت 3 بیمار کرونایی در استان سمنان/ 86درصد مردم واکسن زدند


استاندار سمنان با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد کاهش ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان بوده ایم، گفت: علی رغم این شرایط متاسفانه طی 24 ساعت گذشته سه بیمار کرونایی فوت شدند.

- سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با در سطح استان تشکیل جلسه داد و متأسفانه دو شهرستان شاهرود و دامغان همچنان در وضعیت قرمز باقی ماندند.

وی با بیان اینکه دو شهرستان استان سمنان شامل سمنان و گرمسار در وضعیت نارنجی قرار دارند، افزود: چهار شهرستان دیگر شامل میامی، سرخه، مهدی شهر و آرادان شاهد وضعیت زرد کرونایی هستند لذا از مردم می خواهیم که رعایت پروتکل ها را مد نظر خودشان قرار دهند.

رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کسبه استاندار سمنان با بیان اینکه بازاریان همچنان که مشغول به کسب و کار هستند، می بایست پروتکل ها را رعایت کنند تا بتوانیم به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم، بیان داشت: در صورت عدم رعایت مسائل و پروتکل های مرتبط با کرونا، قطعاً وضعیت ما در سطح استان نگران کننده خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه در بحث استفاده از واکسن در دز اول از میانگین کشور بالاتر هستیم، گفت: میانگین کشور برای افراد بالای 12 سال هم اکنون 81 درصد است اما در سطح استان سمنان این شاخص به 86 درصد نیز رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 3 بیمار کرونایی در استان سمنان/ 86درصد مردم واکسن زدند

فوت 3 بیمار کرونایی در استان سمنان/ 86درصد مردم واکسن زدند