مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-06ورزشي

روایتی متفاوت از سفر رییسی به سمنان


وقتی یک توپ توی دروازه می رود، وقتی دست یک کشتی گیر بالا می رود، وقتی یک دانشجو کلاه مربع و منگوله دارش را به آسمان پرت می کند، وقتی یک شام خوب می خورید، - وقتی یک عکس خوب می بینید، وقتی تیتراژ یک فیلم خوب بالا می آید یا هزار و یک اتفاق دیگر از این دست، شما یک برش از یک زندگی را می بینید، یک گوشه کوتاهی از یک سیر اتفاقات است که فقط آن لحظه اش به ما رسیده است.

مثلا برای ما هشتم آذر چند ثانیه است.

توپ از بین کلی مدافع استرالیایی رد شد و رسید به خداداد عزیزی.

خداداد هم به حرف جواد خیابانی که اصرار داشت دروازه مارک بوسنیچ روی زمین باز شدنی است، گوش کرد و ما رفتیم جام جهانی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در ادامه نوشت: ما اصلا گاهی به این فکر نمی کنیم پاسی که علی دایی داد، حاصل یک عمر زحمت کشیدن توی زمین بود.

آن فرار خداداد عزیزی، اصلا آن توپی که توی کارگاه های گرم و غیر انسانی پاکستان دوخته شده یا حتی بازیکنی که از لیگ انگلستان آمده بود استرالیا تا وقتی بر می گردد به بقیه هم تیمی هایش بگوید توی جام جهانی می بینم تان و حالا باید برود و بگوید نشد!اینها همه زندگی هستند و ما فقط از تمام آنها یک برش کوچک را می بینیم.

برای همین است که وقتی یکی از خوشحالی یا از ناراحتی یک لحظه گریه می کند، فکر می کنیم ارزشش را ندارد یا شانه بالا می اندازیم و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی متفاوت از سفر رییسی به سمنان

روایتی متفاوت از سفر رییسی به سمنان