مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-06دانش

حضور 11 محقق دانشگاه علوم پزشکی بابل در لیست دو درصد برتر دانشمندان جهانی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل از حضور 11 محقق دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در لیست دو درصد برتر دانشمندان جهانی در رتبه بندی دانشگاه استنفورد خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل از حضور 11 محقق دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در لیست دو درصد برتر دانشمندان جهانی در رتبه بندی دانشگاه استنفورد خبر داد.

رضا قدیمی گفت : بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده های اسکوپوس انجام شد، فهرست 100 هزار دانشمند پر استناد در تمامی رشته ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه های مختلف علمی مشخص و در اکتبر 2021 در مجله PLOS به چاپ رسید که در آن نام 11 عضو هیات علمی و محقق از دانشگاه علوم پزشکی بابل مشاهده می شود.

وی گفت: در این فهرست، پارامترهای متعددی بر روی مقالات منتشره در پایگاه استنادی اسکوپوس از سال 1960 تا 2020 میلادی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است که از جمله آن می توان به تعداد مقالات و تعداد ارجاعات به مقالات شامل یا بدون خوداستنادی نویسنده، تعداد مقالات تک نویسنده، درصد استناد نویسندگان به مقالات خود، رنکینگ دانشمندان در حوزه های تخصصی و معرفی حوزه تخصصی نویسندگان، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 11 محقق دانشگاه علوم پزشکی بابل در لیست دو درصد برتر دانشمندان جهانی

حضور 11 محقق دانشگاه علوم پزشکی بابل در لیست دو درصد برتر دانشمندان جهانی