مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-06اقتصادي

اعلام خطر شرایط قرمز به 3 شهر خوزستان / افزایش بیماری در 9 شهر


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به افزایش موارد بیماری در برخی شهرهای خوزستان و قرمز شدن دو شهر مجاور استان هشدار داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به افزایش موارد بیماری در برخی شهرهای خوزستان و قرمز شدن دو شهر مجاور استان هشدار داد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (15 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به روند نزولی بستری و فوت کرونا اظهار کرد: در هفته گذشته موارد بیماری در خوزستان یک درصد افزایش یافت و موارد بستری نیز 20 درصد و موارد فوت 11 درصد کاهش یافته است اما این هفته با وجود آبی بودن تعدادی از شهرها، آمار ابتلا در برخی شهرها نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این هفته موارد بیماری در بهبهان 42 درصد، هندیجان 47 درصد، رامهرمز 12 درصد، ایذه 59 درصد، مسجدسلیمان 34 درصد، هفتکل 68 درصد، دشت آزادگان 17 درصد، کارون 36 درصد و گتوند 156 درصد افزایش یافته است.

فرمانداران این شهرها باید مراقبت بیشتری کنند و رهگیری در این شهرها نیز باید افزایش یابد تا بیماری از این مناطق به سایر مناطق استان خوزستان گسترش پیدا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام خطر شرایط قرمز به 3 شهر خوزستان / افزایش بیماری در 9 شهر

اعلام خطر شرایط قرمز به 3 شهر خوزستان / افزایش بیماری در 9 شهر