مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-07سياسي

کنترل هوشمند مرزهای غرب کشور


طرح هوشمندسازی پلیس در حالی اجرایی شده است که تجهیزات پهپادی، سیستم های الکترونیکی و اپتیکی و دوربین های چهره زن در مرزهای کشور از جمله استان کردستان مستقر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از سنندج، امنیت بزرگترین سرمایه هر کشور و استانی است و باید هرگونه هدف گذاری در مسیر توسعه، تحقق و تقویت این مهم به کار گرفته شود چراکه لازمه پیشرفت هر منطقه ای دستیابی به این مقوله مهم است.

یکی از مهم ترین و محوری ترین وظایف پلیس تأمین نظم و امنیت و مرزبانی و دفاع از مرزهای کشور است که به همین دلیل طرح هوشمندسازی را در دستور کار خود دارند و قرار است مأموریت های خود را به روز و به صورت هوشمند اجرا کنند.

کردستان از استان های مرزی کشور است که چهار شهرستان مریوان، بانه، سروآباد و سقز مرزی به طول 227کیلومتر را با شمال عراق تشکیل می دهند و این مرز به صورت هوشمند رصد و کنترل می شود.

سرهنگ محمدعارف سپهری، سرپرست مرزبانی کردستان در گفت وگوی ویدئویی با خبرنگار تسنیم در سنندج به شیوه حفاظت از مرزهای استان پرداخت و اظهار داشت: از سال 93 بحث انسداد مرزهای کردستان مطرح شده است، در همان سال انسداد فیزیکی مرز به صورت فنس و سیم خاردار دوجداره آغاز و حدود 38.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل هوشمند مرزهای غرب کشور

کنترل هوشمند مرزهای غرب کشور