مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-07سياسي

تاخت آبخاکی مشترک تکاوران نداجا و نزاجا در سواحل مکران


تکاوران و تفنگداران نیروی دریایی و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیاتی مشترک با اجرای عملیات هوابرد، هلی برن و آبخاکی در سواحل دشمن نسبت به پیاده کردن نیروها و تجهیزات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، تکاوران و تفنگداران نیروی دریایی و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیاتی مشترک با اجرای عملیات هوابرد، هلی برن و آبخاکی در سواحل دشمن نسبت به پیاده کردن نیروها و تجهیزات، تصرف سرپل و پیشروی به سمت اهداف تعیین شده، اقدام کردند.

در این مرحله از رزمایش، تیپ های تفنگدار و تکاور نیروی دریایی با همراهی یگان هایی از نیروی زمینی ارتش علیه واحدهای سطحی نیروهای حمله ور در قالب یگان های دشمن، حملات غافلگیرانه انجام داده و به سمت اهداف از پیش تعیین شده در سواحل جنوبی کشور یورش بردند.

امیر دریادار سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش با اعلام این خبر گفت: این تیپ ها با بکارگیری انواع تجهیزات و سلاح های خود ازجمله قایق های تندرو، شناورهای هجومی، زیردریایی های مرطوب و ناوچه های راکت انداز، با استفاده از اصل غافل گیری، یگان های حمله ور در نقش دشمن را منهدم کردند.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش افزود: تکاوران و تفنگداران دریایی نیز به رغم وجود عوارض و موانع متنوع طبیعی در مقابله با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخت آبخاکی مشترک تکاوران نداجا و نزاجا در سواحل مکران

تاخت آبخاکی مشترک تکاوران نداجا و نزاجا در سواحل مکران