مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-07سياسي

مردم واکسیناسیون را ناقص رها نکنند


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با توصیه به مردم که واکسیناسیون را ناقص رها نکنند، افزود: 51 هزار نفر در خراسان جنوبی نوبت تزریق دز دوم واکسن شان گذشته و هنوز مراجعه نکرده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با توصیه به مردم که واکسیناسیون را ناقص رها نکنند، افزود: 51 هزار نفر در خراسان جنوبی نوبت تزریق دز دوم واکسن شان گذشته و هنوز مراجعه نکرده اند.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا از نگرانیهایش در مورد بروز جهش های دیگر و عدم آمادگی افرادی که حاضر به دریافت واکسن نیستند گفت و اظهارکرد: نگران کسانی هستیم که واکسینه نشده اند یا کاملا این فرآیند را کامل نکرده اند و این در حالی است که بیماری در استان رو به افزایش است.

ضیایی از موارد فوتی به علت بیماری کرونا گفت و بیان کرد: از ابتدای شهریورماه بیش از 50 درصد این موارد فوتی کسانی بودند که هیچ دز واکسنی را دریافت نکرده بودند.

وی با بیان اینکه اکنون کادر درمان و بیماران خاص دز سوم واکسن را هم تزریق می کنند، تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد مرگ و میر در افرادی که فوت کرده اند شامل کسانی است که واکسن تزریق نکرده یا به طور کامل واکسن را نزدند؛ بنابراین علت شروع دز سوم همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم واکسیناسیون را ناقص رها نکنند

مردم واکسیناسیون را ناقص رها نکنند