مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-07اقتصادي

ورزش پایتخت از دست کرونا راحت شد!


با خروج پایتخت از وضعیت نارنجی کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد، گستره فعالیت باشگاه های ورزشی در این منطقه افزایش یافت و تا زمان زرد بودن آن، - امکان فعالیت مشاغل ورزشی گروه یک، دو و سه در تهران مجاز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید-19 در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

طبق بازنگری و ویرایش طرح جامع هوشمند محدودیت، فهرست تغییرات ایجاد شده در گروه بندی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه های ورزشی به شرح ذیل است: گروه اول استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل رانی، دوچرخه سواری.

گروه دوم بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش های سه گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) قایقرانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش پایتخت از دست کرونا راحت شد!

ورزش پایتخت از دست کرونا راحت شد!