مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-07پزشكي

فعالیت حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در تمامی شهرهای آبی و زرد بلامانع است


مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فعالیت حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در تمامی شهرهای آبی و زرد بلامانع بوده، اما در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

- مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: فعالیت حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در تمامی شهرهای آبی و زرد بلامانع است ایسنا/خراسان رضوی مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فعالیت حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در تمامی شهرهای آبی و زرد بلامانع بوده، اما در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

دکتر محمد احمدیان در این خصوص، اظهار کرد: مدارس مقطع متوسطه دوم از 15 آبان در تمامی شهرهای آبی و زرد بازگشایی شده و فعالیت حضوری در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع بوده و برگزاری کلاس های حضوری این شهرها به پس از پایان وضعیت نارنجی و رسیدن به وضعیت زرد موکول شده است.

وی تصریح کرد: آمار نوجوانان 12 تا 18 سال واکسینه شده 74 درصد دُز اول و 23 درصد دُز دوم است و ضمن اینکه معلمان 71 درصد دُز اول و 56 درصد دُز دوم زده اند.

مدیر سلامت جمعیت خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مواردی که واکسن زدند کارت واکسن ارائه می دهند و موارد واکسن نزده باید تب سنجی شده و هفته ای 2 بار تست PCR بدهند، هر چند که ایده آل در این است که واکسینه شوند، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در تمامی شهرهای آبی و زرد بلامانع است

فعالیت حضوری مدارس مقطع متوسطه دوم در تمامی شهرهای آبی و زرد بلامانع است