مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-07اقتصادي

نامه نماینده مجلس به وزارت صمت درباره گرانی 30 درصدی لوازم خانگی و تخلف یک شرکت


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، از ارسال نامه به وزارت صنعت و سازمان حمایت از تولیدکنندگان درباره گرانی 30 درصدی لوازم خانگی داخلی خبر داد و خواستار پاسخگویی وزارت صمت به سوالات نمایندگان در این زمینه شد.

- احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در و افزایش تقاضا موجب افزایش قیمت ها شده است؟ یا اینکه، علی رغم اظهارات تولیدکنندگان، بخش قابل ملاحظه ای از اجزاء تولیدات، منشاء وارداتی داشته و تابعی از نرخ ارز است؟ عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: وزارت صمت باید به این سوالات بطور جدی پاسخ دهد و مشکلاتی را که موجب افزایش قیمت لوازم خانگی شده است، به سرعت رفع کند.

جزییات تخلف یک شرکت داخلی، با استفاده از نشان دِوو علیرضابیگی در همین رابطه از تخلف یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی خبر داد و گفت: اخیراً ملاحظه شده یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی مبادرت به عرضه این کالاهای تولیدی داخلی با نشان تجاری دِوو در بازار کرده که سوالات مهمی هم درباره این نحوه عرضه کالاها مطرح است.

وی اظهار داشت: شرکت دِوو الکترونیک بعد از سال 1998 کاملاً تعطیل شده، لذا استفاده از نشان تجاری این شرکت که در حال حاضر در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیتی ندارد، ناشی از چیست و مثلا چه خدماتی از طرف صاحب نشان تجاری در تولیدات این تولیدکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نماینده مجلس به وزارت صمت درباره گرانی 30 درصدی لوازم خانگی و تخلف یک شرکت

نامه نماینده مجلس به وزارت صمت درباره گرانی 30 درصدی لوازم خانگی و تخلف یک شرکت