مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-07اقتصادي

افزایش نظارت بر کیفیت نان در نانوایی های چهارمحال و بختیاری


معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش نظارت بر کیفیت نان در نانوایی های سطح استان گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در زمینه کیفیت، - غلامرضا قائدامینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بازرسان صمت به صورت ویژه در این هفته بر رعایت کیفیت نان تولیدی در نانوایی های چهارمحال و بختیاری، نظارت خواهند داشت.

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در هفته گذشته نیز بازرسان به صورت تمام وقت در نوبت های مختلف به نانوایی های سطح استان سرکشی داشته و در تعداد محدودی از آن ها تخلفاتی از جمله عدم رعایت کیفیت، عدم رعایت زمان بندی پخت و فروش غیرقانونی آرد دولتی مشاهده شد که برخود قانونی صورت گرفت.

وی با تقدیر از بسیاری از نانوایی های سطح استان که تمامی دستورالعمل ها را رعایت می کنند، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در زمینه های کیفیت نان، رعایت موارد بهداشتی و .

با شماره 124 تماس گرفته تا بازرسان صمت در اسرع وقت رسیدگی لازم را داشته باشند.

قائدامینی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از موارد شاهد خلاهای قانونی و عدم برخورد مقتضی با متخلفان هستیم که لازم است مسؤولان تصمیم ساز برای بازدارنده بودن مجازات ها و اصل قوانین اقدام کنند تا شکایت مردمی کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت بر کیفیت نان در نانوایی های چهارمحال و بختیاری

افزایش نظارت بر کیفیت نان در نانوایی های چهارمحال و بختیاری