مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-07اقتصادي

99/5 درصد گاز بوشهر صرف پتروشیمی ها، نیروگاه ها و حمل ونقل می شود


مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 99/5 درصد گاز توزیع شده در این استان مربوط به صنایع، پتروشیمی ها، نیروگاه ها و حمل و نقل است.

- ایسنا/بوشهر مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 99/5 درصد گاز توزیع شده در این استان مربوط به صنایع، پتروشیمی ها، نیروگاه ها و حمل و نقل است.

مسلم رحمانی از مصرف بیش 10 میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر طی شش ماه نخست سال 1400 خبر داد و بیان کرد: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان بوشهر، 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است و نشان ازتحقق 63 درصدی اهداف سالیانه را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر وی با بیان اینکه 99/5 درصد گاز توزیع شده در استان مربوط به صنایع، پتروشیمی ها، نیروگاه ها و حمل و نقل است، تصریح کرد: این شرکت آماده تامین گاز کلیه واحدهای صنعتی کوچک و عمده در استان بوشهر است و در این زمینه نهایت همکاری را با صنایع استان را تا کنون داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر به بخش خانگی در این استان نیز اشاره کرد و گفت: مصرف گاز در این بخش به بیش از 38 میلیون متر مکعب رسید که 4 دهم درصد سهم مصرف گاز در استان را شامل می شود و ما در حوزه مصرف خانگی نسبت به شش ماهه اول سال 99 کاهش 2/5 درصدی مصرف را شاهد بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99/5 درصد گاز بوشهر صرف پتروشیمی ها، نیروگاه ها و حمل ونقل می شود

99/5 درصد گاز بوشهر صرف پتروشیمی ها، نیروگاه ها و حمل ونقل می شود