مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-07اقتصادي

لزوم جذب گردشگر سلامت از اقصی نقاط دنیا


فرآیند جذب گردشگران سلامت از اقصی نقاط دنیا مخصوصا کشورهای دارای جمعیت مسلمان و شیعه باید در جریان باشد که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و می تواند در رونق اقتصادی تاثیر بگذارد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون استاندار خراسان رضوی گفت: فرآیند جذب گردشگران سلامت از اقصی نقاط دنیا مخصوصا کشورهای دارای جمعیت مسلمان و شیعه باید در جریان باشد که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و می تواند در رونق اقتصادی تاثیر بگذارد.

محمدصادق براتی در حاشیه دومین جلسه گردشگری سلامت خراسان رضوی با اشاره ویژگی های سامانه جامع مدیریت گردشگران سلامت، اظهار کرد: سامانه جامع مدیریت گردشگران سلامت می تواند روابط گردشگران را با جامعه سلامت تنظیم و سطح دسترسی آنان را به مراکز درمانی دارای مجوز متخصصین تسهیل کرده و به رونق بخشی و پویایی این عرصه کمک شایانی کند.

وی افزود: آنچه که باید در دستور کار دستگاه های متولی و شرکت های تسهیل گر قرار گیرد، فرآیند جذب گردشگران سلامت از اقصی نقاط دنیا مخصوصا کشورهای دارای جمعیت مسلمان و شیعه است که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و می تواند در رونق اقتصادی اثرگذار باشد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: کلیه مسائل گردشگری سلامت در استان قابل حل بوده و در سایه تعامل و همکاری بخش های مختلف گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جذب گردشگر سلامت از اقصی نقاط دنیا

لزوم جذب گردشگر سلامت از اقصی نقاط دنیا