مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-07سياسي

مهارت زندگی و شغلی به جوانان آموزش داده شود


‍ فرماندار شهرستان همدان رها شدن و بی برنامگی در حوزه جوانان را تهدیدی بزرگ دانست و گفت: هنوز بسیاری از جوانان ما علیرغم کسب مدارک تحصیلی کارشناسی و بعضا بالاتر مهارت های زندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدعلی محمدی ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان در فرمانداری با بیان اینکه شهرستان همدان از ظرفیت های قابل توجهی برخورداریم که باید برای جوانان مورد استفاده قرار گیرد جوانان مستعد و با انگیزه را فرصتی برای پیشبرد امور دانست و اظهار کرد: در مقابل این وضعیت رها شدن و بی برنامگی در حوزه جوانان یک تهدید بزرگ است.

وی با اشاره به درخشش جوانان ایران در دوران دفاع مقدس یادآور شد: در عرصه دفاع مقدس جوانان ما خوش درخشیدند و ثابت کردند بسیاری از مهمترین امور را می توانند بخوبی مدیریت کنند و به نحو احسن به سرانجام برسانند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و توجه به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: با فراهم کردن شرایط ورود جوانان به میدان عمل و اجرا در عرصه های مختلف خون جدید در شریان انقلاب جاری خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از جوانان در مقام عمل و توجه به تجارب پیشکسوتان اظهار کرد: نگاه به جوانان باید وسیع و فراگیر باشد و با پرهیز از قشری نگری در برگیرنده همه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت زندگی و شغلی به جوانان آموزش داده شود

مهارت زندگی و شغلی به جوانان آموزش داده شود