مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-07ورزشي

بازگشت تبریز به ورزش های زمستانی با افتتاح پیست اسکی سهند


مدیر عامل شرکت قوش گولی سهند که مجری بهره برداری پیست اسکی سهند گفت: حداکثر تا دو ماه دیگر این پیست به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فوطه بافان در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 3 ماه قبل پیست اسکی سهند را به شکل مخروبه ای تحویل گرفتیم و من قبل از آن وضعیت پیست را ندیده بودم.

وی گفت: تشکیلات پیست اسکی متشکل از تله اسکی، دستگاه برف کوب و ساختمان پیست است که هر سه مستهلک شده و تاسیسات به شدت از بین رفته بودند.

فوطه بافان افزود: چرا این پیست به این شکل در آمده بود بگویم افراد متفاوتی آمدند و چون درست کار نکردند به این شکل از بین رفته بود، اما چند ماه قبل تعدادی از دلسوزان ورزش جمع شده و همفکری کردند که برای مرمت و احیا این پیست، آن را به شرکت سازنده تحویل دهیم.

وی گفت: قوش گولی سهند به عنوان شرکت سازنده که متشکل از 4 شرکت سازمان شهرداری ها، شرکت عمران جلفا، هیات اسکی استان آذربایجان شرقی و فدراسیون اسکی کشور بوده و یک ماه کارهای اداری و شروع به کار طول کشید و از دو ما پیش به شکل جدی وارد فاز عملیاتی شدیم.

فوطه بافان بیان کرد: دو تا تله اسکی در این پیست موجود بوده که یکی از بین رفته بود و دیگری را سعی کردیم که به مرحله بهره وری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تبریز به ورزش های زمستانی با افتتاح پیست اسکی سهند

بازگشت تبریز به ورزش های زمستانی با افتتاح پیست اسکی سهند