مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-07سياسي

بررسی تمهیدات لازم برای جلوگیری از تکرار خاموشی ها در کمیسیون انرژی


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال تکرار خاموشی ها در فصل زمستان، تاکید کرد: راه اندازی ستاد هماهنگی میان وزارتخانه های دارای مسئولیت برای مدیریت مصرف برق و گاز در فصل زمستان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون حسنوند در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور وزرای صمت، نیرو و نفت تشکیل شد.

با توجه به خاموشی های فصل تابستان و احتمال ادامه این خاموشی ها در زمستان، باید از اکنون تمهیدات لازم اندیشیده و امکانات کل کشور برای مقابله با این چالش احصا و بسیج شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: در این راستا راه اندازی ستاد هماهنگی میان وزارتخانه های دارای مسئولیت برای مدیریت مصرف برق و گاز در زمستان ضروری است، لذا در این جلسه بر این موضوع تاکید شد.

انتظار می رود صداوسیما در زمستان پیش رو برای اطلاع رسانی به مردم به خصوص در حوزه صرفه جویی، همکاری لازم را به عمل آورد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته مهم تامین سوخت نیروگاه های 10 هزار و 600 مگاواتی است که جدیدالاحداث هستند، چراکه قراردادی در این خصوص میان وزارتخانه های صمت و نیرو منعقد شده است، در واقع بعد از خاموشی های تابستان مقرر شد تا ظرفیت و منابع مالی صنایع کشور به کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تمهیدات لازم برای جلوگیری از تکرار خاموشی ها در کمیسیون انرژی

بررسی تمهیدات لازم برای جلوگیری از تکرار خاموشی ها در کمیسیون انرژی