مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-07سياسي

اجرای قانون جوانی جمعیت نویدبخش گذر از بحران سالمندی است


نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون جوانی جمعیت نویدبخش گذر از بحران سالمندی است و منافع خانواده ها را در اولویت قرار داده است.

- محسن فتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت : قانون حمایت از با احصای 21 مانع که مقابل تشکیل و تحکیم خانواده قرار داشت در احکام قانونی، امکانات و حمایت های ویژه ای برای حمایت از تشکیل و تحکیم نهاد خانواده در نظر گرفته است و این نهاد را در اولویت حمایت های قانونی خود قرار داده است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای قانون جوانی جمعیت نویدبخش گذر از بحران سالمندی است، عنوان کرد: این قانون منافع خانواده ها را در اولویت قرار داده است و دولت موانع بالفعل فرزندآوری جوانان را با استفاده از این قانون حل می کند.

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: جهش وام ازدواج، اعطای تسهیلات برای هر فرزند، تسهیلات شغلی و آموزشی برای فعالان شغل های مختلف و دانشجویان، مشوق های فرهنگی و اجتماعی و .

 از جمله مشوق ها و حمایت های مهم این قانون است.

وی تصریح کرد: براساس این قانون حق اولاد تا 5 سال، هر سال 2 برابر خواهد شد و کشیک های شبانه برای مادران دارای فرزند هم در رشته های تحصیلی و هم در مشاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون جوانی جمعیت نویدبخش گذر از بحران سالمندی است

اجرای قانون جوانی جمعیت نویدبخش گذر از بحران سالمندی است