مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 17:002021-11-07اقتصادي

یکصد میلیون تومان وام خوداشتغالی برای زندانیان آزاد شده


در اجرای نذر هشتم و به همت نیکوکاران استان تهران و همراهی ستاد دیه ی این استان و مرکز مراقبت 120 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ به کانون خانواده بازگشتند.

- در اجرای نذر هشتم و به همت نیکوکاران استان تهران و همراهی ستاد دیه ی این استان و مرکز مراقبت 120 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، مسعود دایی مدیر کل اقدامات تامینی سازمان زندان ها با اعلام این خبر گفت: با تلاش های صورت گرفته، مددجویان آزاد شده بر اساس حرفه و هنری که در طول حبس در زندان یاد گرفته اند می توانند تا یکصد میلیون تومان وام خوداشتغالی با حداقل سود و ضمانت های آسان مانند یارانه یا مستمری دریافت کنند.

مسعود دایی افزود: حتی اگر شخصی نتواند این وام را دریافت کند، می تواند شخصی را معرفی کند که وی این وام را دریافت نماید، به شرطی که آن شخص زندانی آزاد شده را در کارگاه یا مغازه اش استخدام نموده، برابر قانون کار به وی حقوق و دستمزد پرداخت نماید.

همچنین در این مراسم جانشین زندان های استان تهران ضمن تقدیر از تلاش های مددکاران زندان ها، ستاد دیه، مرکز مراقبت بعد از خروج و نیکوکارانی که با بدل مال به یاری زندانیان نیازمند می شتابند، گفت: بازگشت به جامعه، چهار مرحله دارد: آگاهی به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکصد میلیون تومان وام خوداشتغالی برای زندانیان آزاد شده

یکصد میلیون تومان وام خوداشتغالی برای زندانیان آزاد شده