مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 18:002021-11-07اقتصادي

مددجویان آزاد شده وام 100 میلیونی دریافت می کنند


مدیرکل اقدامات تامینی سازمان زندان ها گفت: مددجویان آزاد شده بر اساس حرفه و هنری که در طول حبس در زندان یاد گرفته اند می توانند تا 100 میلیون تومان وام خوداشتغالی با حداقل سود و ضمانت های آسان مانند یارانه یا مستمری دریافت کنند.

- مدیرکل اقدامات تامینی سازمان زندان ها گفت: مددجویان آزاد شده بر اساس حرفه و هنری که در طول حبس در زندان یاد گرفته اند می توانند تا 100 میلیون تومان وام خوداشتغالی با حداقل سود و ضمانت های آسان مانند یارانه یا مستمری دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسعود دایی افزود: در اجرای نذر هشتم و به همت نیکوکاران استان تهران و همراهی ستاد دیه این استان و مرکز مراقبت بعد از خروج، 120 نفر از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ با پرداخت بدهی یا رد مال از سوی نیکوکاران و جلب رضایت شکات آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

وی اظهارداشت: حتی اگر شخصی نتواند این وام را دریافت کند، می تواند شخصی را معرفی کند که وی این وام را دریافت نماید، به شرطی که آن شخص زندانی آزاد شده را در کارگاه یا مغازه اش استخدام کرده، برابر قانون کار به وی حقوق و دستمزد پرداخت کند.

جانشین زندان های استان تهران ضمن تقدیر از تلاش های مددکاران زندان ها، ستاد دیه، مرکز مراقبت بعد از خروج و نیکوکارانی که با بدل مال به یاری زندانیان نیازمند می شتابند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان آزاد شده وام 100 میلیونی دریافت می کنند

مددجویان آزاد شده وام 100 میلیونی دریافت می کنند