مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 00:352021-11-07بين الملل

بیانیه شورای امنیت ملی عراق درباره ترور الکاظمی


در بیانیه شورای وزارتی امنیت ملی عراق آمده که حمله امروز اقدام «گروه های مسلح جنایتکاری است که خویشتنداری و رفتار حرفه ای نیرو های امنیتی و نظامی کشور را نشانه ضعف پنداشته اند».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، شواری وزارتی امنیتی ملی عراق که پس از جلسه ای به ریاست مصطفی الکاظمی، فرمانده کل نیرو های مسلح عراق، تأکید کرد که با جدیت عاملان تلاش برای ترور نخست وزیر عراق را شناسایی و دستگیر خواهد کرد.

به نقل از میدل ایست نیوز، در بیانیه رسمی این شورا که دفتر نخست وزیر عراق آن را منتشر کرد تأکید شده که حمله بزدلانه به منزل نخست وزیر برای ترور وی اقدامی پرمخاطره برای هدف قرار دادن حکومت عراق به دست گروه های مسلح جنایتکاری است که خویشتنداری و رفتار حرفه ای نیرو های امنیتی و نظامی کشور را نشانه ضعف پنداشته اند .

این بیانیه افزوده که این گروه ها با تعرض به حکومت و نماد های آن به تهدید صریح فرمانده کل نیرو های مسلح و نیرو های مسلح عراقی دست زده اند.

در این بیانیه تأکید شده که نیرو های عراقی خود را وقف صیانت امنیت کشور کرده اند و نخست وزیر در برابر هر کسی که فکر می کند می تواند حکومت عراق را به مبارزه بطلبد خواهد ایستاد و به مسؤولت ملی خود در برخورد با عاملان این اقدامات و سپردن آن ها به چنگ عدالت عمل خواهد کرد چنان که در سال های مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای امنیت ملی عراق درباره ترور الکاظمی

بیانیه شورای امنیت ملی عراق درباره ترور الکاظمی