مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-08سياسي

دلجویی کریمه اهل بیت(س) از همسر شهید مدافع حرم


در میان برنامه های متراکم سفیران کریمه در یکی از شهرستان ها نیم ساعتی وقت اضافه داشتیم، بدون هماهنگی قبلی به سمت منزل یکی از شهدای مدافع حرم رفتیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست کرامت گویی از حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور یاسر محمدی و داریوش کرم پور از خادمان کاروان سفیران کریمه با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و جامعه الزهرا سلام الله علیها در کتابخانه حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

یاسر محمدی از خادمان افتخاری و مداحان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در این نشست با بیان اینکه قبل از کرونا استقبال های خوبی از کاروان سفیران کریمه انجام می شد و ما از این ارادت مردم به حضرت معصومه سلام الله علیها تعجب می کردیم، گفت: سفیران کریمه از هفته ها قبل برنامه ریزی می کنند که در چه روزی و در چه ساعتی در چه جایی حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: در یکی از شهرهایی که می خواستیم برویم شهید مدافع حرم نداشت و به محض اینکه ما وارد آن شهر شدیم دیدیم که تشییع یکی از شهدای مدافع حرم است و با اینکه قرار بود که از آن شهر به شهر دیگری برویم ولی به ما گفتند که به منزل این شهید بروید.

  *عنایت حضرت معصومه(س) به همسر شهید مدافع حرم محمدی تصریح کرد: به محض اینکه وارد خانه این شهید شدیم همسر شهید گفت که شما را حضرت معصومه سلام الله عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی کریمه اهل بیت(س) از همسر شهید مدافع حرم

دلجویی کریمه اهل بیت(س) از همسر شهید مدافع حرم