مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-08سياسي

هرکس دلسوز نظام است باید به دولت کمک کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: هرکس دلسوز نظام است باید به دولت کمک کند و در هر جایگاهی کار خود را به درستی انجام دهد تا دولت در پیشبرد اهداف خود موفق شود، - امیدواریم این دولت بتواند در کاهش آلام مردم موفق باشد.

بهروز اکرمی روز دوشنبه 17 آبان در آیین تکریم و معارفه استاندار مرکزی که با حضور وزیر کشور برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین استان اظهار کرد: عملکرد همه مدیران از سوی نهادهای نظارتی رصد می شود اما سه مرجع نظارتی فراقانونی و بالاتر از قانون که همان خداوند، مردم و وجدان شخصی هستند ناظر بر اعمال ما هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: سیدعلی آقازاده استاندار پیشین استان مرکزی که امروز تودیع می شود، شخصی با برنامه بود و برای بخش های مختلف اجرایی استان برنامه داشته و شخصا پیگیر این برنامه ها بود و از هیچ تلاش و خدمتی برای استان فروگذار نکرد و امید است بهترین ها از سوی خداوند برای او رقم بخورد.

اکرمی بیان کرد: فرزاد مخلص الائمه استاندار جدید استان مرکزی که امروز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، فرزند استان بوده و این یک مزیت برای استان محسوب می شود و از این بابت از وزیر کشور برای این انتصاب برای استان تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکس دلسوز نظام است باید به دولت کمک کند

هرکس دلسوز نظام است باید به دولت کمک کند