مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-08سياسي

از خبرنگار خوزستانی دلجویی شود


یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یقیناً بدون ابزارهای قدرتمند مطبوعاتی و رسانه ای که به نوعی کنترل کنندهٔ فعالیت های جامعه هستند یک کشور نمی تواند به حیات سالم خود ادامه دهد.

- یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یقیناً بدون ابزارهای قدرتمند مطبوعاتی و رسانه ای که به نوعی کنترل کنندهٔ فعالیت های جامعه هستند یک کشور نمی تواند به حیات سالم خود ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا خبرنگار خوزستانی در صفحه شخصی خود در توییتر ادعا کرده که بعد از انتشار نامه مربوط به استخدام های غیرقانونی در وزارت نفت، این وزارت خانه از او شکایت کرده است.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر نفت خواستار دلجویی از خبرنگار خوزستانی و لغو شکایت علیه وی شد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است: جناب مهندس اوجی وزیر محترم نفت با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) احتراماً؛ نظر به اهمیت مطبوعات آزاد در سراسر جهان برای صلح، عدالت، توسعه پایدار و حقوق بشر، یقیناً بدون ابزارهای قدرتمند مطبوعاتی و رسانه ای که به نوعی کنترل کنندهٔ فعالیت های جامعه هستند، یک کشور نمی تواند به حیات سالم خود ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خبرنگار خوزستانی دلجویی شود

از خبرنگار خوزستانی دلجویی شود