موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-08بين الملل

طالبان از تصمیم آلمان برای بازگشایی سفارت خود در کابل استقبال کرد


یک مقام ارشد طالبان با ابراز خرسندی از تصمیم آلمان برای ارزیابی مجدد در برقراری روابط با طالبان، گفت که سفارت آلمان در کابل بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت در مورد ارزیابی مجدد روابط با طالبان استقبال و نسبت به روابط دوجانبه ابراز امیدواری کرد.

وی افزود که سفارت آلمان در کابل بازگشایی می شود و طالبان به زودی از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته می شوند.

بر اساس این گزارش، آلمان قصد دارد مارکوس پوتزل سفیر و دیپلمات های خود را به کابل بفرستد.

مارکوس پوتزل پس از تسلط طالبان بر افغانستان در 15 آگوست در دوحه پایتخت قطر مستقر شده و از آنجا وضعیت افغانستان را زیر نظر دارد.

گزارش ها حاکی از آن است که آلمان در حال ارزیابی مجدد روابط خود با طالبان برای ارائه کمک های بشردوستانه به مردم افغانستان است.

آلمان اولین کشوری است که پس از اعلام اتحادیه اروپا مبنی بر بازگشایی دفتر نمایندگی خود، ماموریت دیپلماتیک خود را در افغانستان آغاز می کند.

انتهای پیام/ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان از تصمیم آلمان برای بازگشایی سفارت خود در کابل استقبال کرد

طالبان از تصمیم آلمان برای بازگشایی سفارت خود در کابل استقبال کرد