مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-08اقتصادي

اختصاص وام 100 میلیون ریالی به دانشجویان علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از اختصاص وام 100 میلیون ریالی به دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبرداد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از اختصاص وام 100 میلیون ریالی به دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبرداد.

مهندس احمد افروغی در خصوص اختصاص وام به دانشجویان جدیدالورود گفت: در راستای تسهیل در روند پرداخت شهریه توسط دانشجویان علمی کاربردی جهاددانشگاهی مقرر شد طبق تفاهم نامه صورت گرفته با بانک قرض الحسنه مهر ایران دانشجویان جدیدالورود جهت پرداخت شهریه کل دوره تحصیلی خود با معرفی دانشگاه به این بانک از وام 10میلیون تومانی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه مبلغ وام 10 میلیون تومان با باز پرداخت30ماهه و کارمزد 4درصد خواهد بود، اظهار کرد: دانشجویانی که تمایل دارند از این تسهیلات استفاده کنند می توانند با افتتاح حساب در بانک عامل(مهرایران) و اعلام شماره حساب و شبای آن در اسرع وقت به دانشگاه نسبت به دریافت معرفی نامه جهت دریافت وام اقدام نمایند.

افروغی با تاکید بر اینکه این وام صرفا به دانشجویان جدیدالورود و طبق ضوابط و مقررات جاری بانک و با اخذ وثیقه و ضامن معتبر تعلق می گیرد، افزود: مبلغ وام اعتباری شهریه بابت کل دوره بوده و امکان پرداخت این تسهیلات به دانشجو برای هر مقطع تحصیلی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام 100 میلیون ریالی به دانشجویان علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد

اختصاص وام 100 میلیون ریالی به دانشجویان علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد