مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-08اجتماعي

کودکان کاشمری زیر سقف لرزان کانون پرورش فکری


مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشمر گفت: باوجود اینکه بیش از 45 سال از عمر تنها کانون پرورش فکری این شهرستان می گذرد اما تاکنون حتی یک بار هم به دلیل نبود اعتبار بازسازی نشده است.

- مهدی اسحاقی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشمر فعالیت خود را از سال 1355 آغاز نموده است، مطرح کرد: باوجود پیگیری های بسیار برای ساخت یک کانون پرورش فکری دیگر در شهرستان، اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

وی اظهار کرد: هرچند توسط یکی از خیران مقرر بود ملکی به صورت استیجاری در اختیار قرار گیرد، اما اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با این فرد به توافق نرسیدند، از سویی خیران کتابخانه ساز پیشنهاد اهداء زمینی را دادند که کار ساخت آن باید در مدت زمان خاصی توسط خود ما انجام می شد، اما وقتی موضوع با استان مطرح شد به دلیل محدود بودن اعتبارات اعلام نمودند در حال حاضر امکان ساخت بنا نیست.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشمر تصریح کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیشنهاد دادند که به جای ساخت یک کانون دیگر خیران به بازسازی کانون فعلی بپردازند، اما متأسفانه تاکنون بازسازی نشده و تجهیزات نیز به روز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کاشمری زیر سقف لرزان کانون پرورش فکری

کودکان کاشمری زیر سقف لرزان کانون پرورش فکری