مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-08بين الملل

دادگاه عالی آمریکا به شکایت مسلمانان از اف بی آی رسیدگی می کند


3 شهروند مسلمان پلیس فدرال را متهم می کنند که آنها را به دلیل دین شان پس از حملات 11 سپتامبر 2001 تحت نظر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاه عالی ایالات متحده امروز دوشنبه به شکایت سه مسلمان از پلیس فدرال رسیدگی می کند، این 3 مسلمان پلیس فدرال را متهم می کنند که آنها را به دلیل دین شان پس از حملات 11 سپتامبر 2001 تحت نظر قرار داده است.

3نفر از ساکنان کالیفرنیا تایید کردند که اف بی آی بین سال های 2006 تا 2007 یک مخبر را به تعدادی از مساجد معرفی کرد تا اطلاعات مربوط به نمازگزاران را جمع آوری کند.

آهیلان آرولانانتهام، وکیل اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و حامی شاکیان، گفت: این مرد که دارای سابقه کیفری بود، خود را به عنوان یک مسلمان ومشتاق کشف ریشه های الجزایری-فرانسوی خود معرفی کرد.

این وکیل افزود که پلیس فدرال از آن مرد خواسته است تا حد امکان اطلاعات مربوط به نمازگزاران را از شماره تلفن گرفته تا آدرس ایمیل و ضبط مخفیانه مکالمات جمع آوری کند.

وی ادامه داد: پلیس از او خواسته که به خشونت دامن بزند، اما او با اظهارنظرهای خود در مورد انفجار به وسیله بمب، جهاد و جنگ در عراق و افغانستان، مردم را بسیار ترساند تا جایی که به پلیس گزارش دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه عالی آمریکا به شکایت مسلمانان از اف بی آی رسیدگی می کند

دادگاه عالی آمریکا به شکایت مسلمانان از اف بی آی رسیدگی می کند