مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-08سياسي

درمبخش یکی از 10 کاریکاتوریست برتر دنیا/ هنرمندی که کار ضعیف نداشت


جمال رحمتی با بیان اینکه کامبیز درمبخش جزء 10 کاریکاتوریست برتر جهان است، تأکید کرد یکی از شاخص ترین خصوصیت های او این بود که کار ضعیف نداشت و سطحی از کار را همیشه حفظ می کرد.

- ، جمال رحمتی هنرمند طراح و کاریکاتوریست در برنامه در انتهای الوند که صبح دوشنبه از شبکه دوم سیما پخش شد، درباره کامبیز درمبخش گفت: کامبیز درمبخش در حوزه کارتون فعالیت می کرد؛ طراحی کارتون موضوعی است و درمبخش از 14 سالگی در این حوزه وارد شده و نزد جعفر تجارتچی کار خود را آغاز کرد.

کار او در این سن به حدی رونق می گیرد که مجله توفیق از او برای همکاری دعوت می کند و توفیق در آن زمان جز مطرح ترین نشریات بوده است.

وی افزود: این رونق موجب می شود درمبخش در نوجوانی کسب درآمد خوب می کند تا جایی که خودش می گفت از خانواده او به مسئولان نشریه اعلام کرده بودند به او حقوق ندهید چراکه حقوقش را تنقلات می خرد! رحمتی تاکید کرد: درمبخش قبل انقلاب به آلمان مهاجرت کرد و خودش می گفت تنها با یک فرش به آلمان رفت.

وقتی او می بیند که به ازای کاریکاتور به او پول می دهند شروع به کار می کند و با نشریات معتبر از جمله نیویورک تایمز و اشپیگل کار می کند و او در رده بندی جهانی، جز 10 کارتونیست و کاریکاتوریست برتر دنیا بود و شایستگی این لقب را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمبخش یکی از 10 کاریکاتوریست برتر دنیا/ هنرمندی که کار ضعیف نداشت

درمبخش یکی از 10 کاریکاتوریست برتر دنیا/ هنرمندی که کار ضعیف نداشت