مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-08سياسي

ساختار فرهنگی کشور نیازمند بازسازی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مساجد را در تعالی و تحکیم بنیان خانواده نقش آفرین و اثربخش دانست و بر لزوم بازسازی ساختار فرهنگی کشور و بهره گیری از ظرفیت مساجد تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر دوشنبه در دهمین گردهمایی مدیران، معاونین و رؤسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای استان در مجتمع کوثر بابلسر ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای بازسازی ساختار فرهنگی کشور، اظهار داشت: تشکیل انقلاب اسلامی و پیروزی آن از همین مساجد صورت گرفت و امروز نقش و اثرگذاری آن در حوزه پیشرفت های مهم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره برهیچ کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه با اشاره به کارکردهای اثرگذار مساجد در تعالی و تحکیم بنیان خانواده و حتی جوامع اسلامی، افزود: مهم ترین دغدغه رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) در تدوین بیانیه گام دوم انقلاب توجه معظم له به مسئله اخلاق و معنویت است و این حوزه نیازمند برنامه ریزی تمام نخبگان فرهنگی و دینی، روحانیون و متولیان امور مساجد کشور است زیرا مساجد قرارگاه و کانون فعالیت های فرهنگی و دینی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش امامان محله و مساجد در کاهش و رفع آسیب های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: نقش و کارکرد انقلاب اسلامی در فرآیند تحقق تمدن نوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار فرهنگی کشور نیازمند بازسازی است

ساختار فرهنگی کشور نیازمند بازسازی است