مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-08اجتماعي

ابلاغ «شیوه نامه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا» به استانها


«شیوه نامه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا» از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

- ابلاغ شیوه نامه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا به استانها شیوه نامه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با عنایت به سیاست های وزارت آموزش و پرورش مبنی بر رویکرد مدرسه محوری در اجرای فعالیت ها و به منظور تحقق اهداف سندتحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری و زیبایی شناختی و همچنین به روز رسانی برنامه های حوزه فرهنگی و هنری و تطبیق این برنامه ها با نیازهای دانش آموزان، از سویمعاونت پرورشی و فرهنگی شیوه نامه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا و سومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی-تربیتی در سال تحصیلی 1401-1400، جهت بهره برداری به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

در این شیوه نامه، رشته ها و گرایش های جشنواره فرهنگی و هنری فردا به تفکیک دوره های تحصیلی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

همچنین استفاده از بستر سامانه همگام برای ثبت نام و بستر شاد برای اطلاع رسانی به دانش آموزان و اجرای آنلاین جشنواره در مراحل مختلف تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ «شیوه نامه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا» به استانها

ابلاغ «شیوه نامه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا» به استانها