مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-08بين الملل

لاوروف: هدف رزمایش های ناتو در دریای سیاه بازدارندگی روسیه است


وزیر امور خارجه روسیه هدف رزمایش های ناتو در دریای سیاه را بازدارندگی روسیه دانست و از انتخابات و رویه های دیپلماتیک در نیکاراگوئه ونزوئلا حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه هدف از برگزاری رزمایش های اعضای پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در از طریق فشار خارجی، تحریم های نامشروع یک جانبه و  تلاش برای مداخله مستقیم در امور داخلی تان، ابراز همبستگی می کنیم .

لاوروف با اعلام حمایت تلاش دولت ونزوئلا در راستای گفتمان ملی و حرکت در مسیر مثبت به ویژه در انتخابات پیش رو گفت: ما از قصد شما برای تعیین مستقل مسیر توسعه کشورتان حمایت می کنیم و بابت تعامل درخصوص این مسائل مدرن و بنیادین و همچنین احترام به حق حاکمیت کشورها، احترام به نقش محوری سازمان ملل و عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها قدردانی می کنیم .

روز یکشنبه وزیر دفاع روسیه گفت، ناوهای موشک انداز آمریکا و کشتی های جنگی ناتو که وارد دریای سیاه می شوند در تلاش هستند تا قدرت ناوگان روسیه در سواحل دریای سیاه و نحوه حفاظت از مرزهای جنوبی روسیه را آزمایش کنند.

اینک دو ناو جنگی ایالات متحده در دریای سیاه در حال فعالیت هستند و نیروها و توانمندی های ناوگان دریای سیاه روسیه در دریای سیاه را زیر نظر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: هدف رزمایش های ناتو در دریای سیاه بازدارندگی روسیه است

لاوروف: هدف رزمایش های ناتو در دریای سیاه بازدارندگی روسیه است