مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-08سياسي

پنجمین همایش بین المللی بهداشت محیط در کاشان برگزار می شود


دبیر اجرایی پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط در کاشان از برگزاری این همایش در روزهای23 الی 25 آذرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان غلامرضا مصطفایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد : وجود امکانات مطلوب از جمله پوستر از سوی کمیته علمی همایش انتخاب شود.

وی تصریح کرد: تاکنون هشت سخنران بین المللی و خارجی دعوت دبیرخانه همایش را پذیرفته و حضورشان در همایش قطعی شده و باتوجه به فراهم نمودن امکان شرکت در همایش از طریق فضای مجازی، استقبال علاقه مندان بسیار قابل توجه بوده و تاکنون بیش از700 نفر شرکت کننده ثبت نام نموده اند.

مصطفایی گفت: مقالات پذیرفته شده در همایش در پایگاه استنادی جهان اسلام منتشر و کتابچه همایش به زبان انگلیسی چاپ و به شرکتکنندگان اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی پنجمین همایش بین المللی و بیست و چهارمین همایش ملی بهداشت محیط در کاشان با بیان اینکه مجوزهای بازآموزی نیز از وزارت بهداشت برای سخنرانان مقالات و ارائه دهندگان مقالات پوستری اخذ شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات سهم پارامترهای بهداشت محیط در سلامت جامعه بیش از 50 درصد است یعنی ما با کنترل اینپارامترها م توانیم سهم بسزایی در کنترل بیماری های واگیر داشته باشیم و از طرفی هزینه های درمان را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین همایش بین المللی بهداشت محیط در کاشان برگزار می شود

پنجمین همایش بین المللی بهداشت محیط در کاشان برگزار می شود