مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-09اجتماعي

معافیت موسسه خیریه گیتی نژاد برای واردات تبلت جهت اهداء به دانش آموزان محروم


معاون وزیر وزیر آموزش و پرورش در دیدار با اعضای هیات مدیره موسسه گیتی نژاد از معافیت گمرکی دولت برای واردات هزار تبلت توسط این موسسه جهت اهداء به دانش آموزان محروم خبر داد.

- معاون وزیر وزیر آموزش و پرورش در دیدار با اعضای هیات مدیره موسسه گیتی نژاد از معافیت گمرکی دولت برای واردات هزار تبلت توسط این موسسه جهت اهداء به دانش آموزان محروم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید جواد حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار نقاشی ایلیا افشارمند دانش آموز طیف اتیسم که در محل موسسه گیتی نژاد برگزار شده است، در دیدار با اعضای هیات مدیره این موسسه گفت: خیرین همواره در کنار آموزش و پرورش قرار دارند و با همت خیرین در قالب نهضت از خشت تا بهشت از دو سال پیش تاکنون بیش از 160 مدرسه در حوزه آموزش و پرورش استثنایی کلنگ زنی و یا افتتاح شده است.

وی ضمن تقدیر از خدمات موسسه گیتی نژاد، افزود: موسسه گیتی نژاد نیز یکی از موسسات فعال در حوزه مدرسه سازی است که تاکنون بیش از 500 مدرسه در مناطق محروم احداث کرده است.

شایان ذکر است موسسه خیریه گیتی نژاد علاوه بر مدرسه سازی در حوزه مدرسه یاری نیز با پوشش 5 هزار دانش آموز فعالیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ این موسسه تاکنون بیش از 3 هزار و 500 عنوان کتاب به مناطق محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت موسسه خیریه گیتی نژاد برای واردات تبلت جهت اهداء به دانش آموزان محروم

معافیت موسسه خیریه گیتی نژاد برای واردات تبلت جهت اهداء به دانش آموزان محروم