مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-09اجتماعي

برای واکسیناسیون کودکان بی دلیل حساسیت به خرج ندهید


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: هیچ پایه، اساس و دلیلی برای مقاومت کردن در برابر واکسیناسیون کودکان و نوجوانان وجود ندارد؛ - ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: هیچ پایه، اساس و دلیلی برای مقاومت کردن در برابر واکسیناسیون کودکان و نوجوانان وجود ندارد؛ همانگونه که در مورد دیگر واکسن ها این حساسیت بی دلیل وجود ندارد.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان، اظهار کرد: ما باید آموزش بگیریم که چطور با بیماری کرونا زندگی کنیم، باید چه چیزهایی را رعایت کنیم که مبتلا به بیماری کرونا نشویم و یا اگر مبتلا به این بیماری شدیم درصد مرگ و میر را تا چه حد می توانیم کاهش دهیم.

رییس مرکز تحقیقات بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و فوکال پویینت علمی مراقبت و مدیریت بیماری های عفونی بیان کرد: من توصیه می کنم به والدینی که نگران هستند، نگرانی خود را با پرسیدن و کسب اطلاعات فراوان تا حد بسیار زیادی کاهش دهند و بتوانند یک مدیریت داشته باشند تا با یک همکاری خوب بتوانیم برنامه واکسیناسیون را به اتمام برسانیم.

ضیایی در پاسخ به دغدغه والدین که آیا کودک ما واکسن بزند برایش مشکلی پیش نمی آید، افزود: قرار نیست مشکلی برای هیچ کودکی بوجود آید؛ قرار است چند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای واکسیناسیون کودکان بی دلیل حساسیت به خرج ندهید

برای واکسیناسیون کودکان بی دلیل حساسیت به خرج ندهید