مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-09سياسي

مشکل کمبود آب در 18 روستای قمرود برطرف می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با بهره برداری از مجتمع آب رسانی قمرود، مشکل کمبود آب در 18 روستای این دهستان برطرف می شود.

- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف مجتمع در حال احداث، آب رسانی قمرود بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

دکتر امیرآبادی با اشاره به مشکل کم آبی و چالش های پیش روی مردم روستاهای این بخش، خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد و تصریح کرد: باید با رفع مشکلات و موانع و همچنین پیگیری در خصوص تخصیص اعتبارات هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی همچنین پیگیری ها و هماهنگی هایی را به منظور تخصیص هر چه سریع تر اعتبارات به این پروژه از طریق بانک عامل انجام داد تا مسیر اجرای پروژه هموارتر شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این بازدید به ارائه گزارشی از تلاش های صورت گرفته به منظور آب رسانی به روستاهای قم پرداخت و اظهار داشت: در سال 94 به منظور تأمین آب موردنیاز روستاهایی که در استان با کمبود آب مواجه بودند هشت مجتمع آب رسانی تعریف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عمده این مجتمع ها به بهره برداری رسیده است، گفت: امیدواریم با رفع مشکلات و تأمین اعتبارات دو مجتمع آب رسانی قمرود و کهک هم تا پایان سال آینده به صورت کامل در مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود آب در 18 روستای قمرود برطرف می شود

مشکل کمبود آب در 18 روستای قمرود برطرف می شود