مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-09سياسي

نهضت آموزش رسانه ای به صورت تخصصی برگزار می شود


سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در هفته های آتی برنامه های دقیق و تخصصی اموزشی مورد نیاز اصحاب رسانه را با استفاده از اساتید خبره در بخشهای مختلف با حفظ پروتکلهای بهداشتی بصورت حضوری و عملی برگزارنماید.

- نهضت آموزش رسانه ای رسانه در نظر دارد در هفته های آتی برنامه های دقیق و تخصصی اموزشی مورد نیاز اصحاب رسانه را با استفاده از اساتید خبره در بخشهای مختلف با حفظ پروتکلهای بهداشتی بصورت حضوری و عملی برگزارنماید.

در کنار برنامه های فوق دوره های مختلف اموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی انجام خواهد شد .

رضا مریدی در خصوص نقش مهم و موثر رسانه ها در حل مشکلات استان  و ارایه راهکارهای مختلف در حوزه های فرهنگی به نهادهای مربوط تاکید نموده و بر حفظ اتحاد و انسجام جریانسازی رسانه ها در پیگیری مطالبات بحق مردم از مسئولین تاکید و همچنین ایشان ابراز داشتند بسیج رسانه با تمام توان از خبرنگاران و رسانه های مطالبه گر حمایت خواهد نمود.

ایشان برگزاری تورهای رسانه ای بسیج رسانه را برای خبرنگاران جهت بازدید از پروژه های استان  را از اهم برنامه های خود دانسته و بزودی این تورهای رسانه برقرار خواهند شد.

رضا مریدی همچنین بر حفظ شانیت خبرنگاران در برخورد با خبرنگاران تاکید نموده و از اینکه بلافاصله با انتشار خبر انتقادصحیح از عملکرد یک مسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آموزش رسانه ای به صورت تخصصی برگزار می شود

نهضت آموزش رسانه ای به صورت تخصصی برگزار می شود