مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-09اقتصادي

ارزیابی کیفی خودروها ارتباطی به ما ندارد/ رشد کیفی لوازم خانگی داخلی


مدیرکل دفتر ارزیابی سازمان استاندارد با بیان اینکه کیفیت در رقابت شکل می گیرد، گفت: ارزیابی کیفی پنج ستاره خودروها توسط وزارت صمت انجام می شود و در قالب مدل های ارزیابی متعالی کیفیت ما نیست.

- ، علی سعادتی امروز در نشست خبری با بیان اینکه کیفیت انتها ندارد، اظهار کرد: امسال متولی جایزه ملی کیفیت، سازمان ملی استاندارد است اما مجری، سازمان مدیریت صنعتی خواهد بود و ما به نوعی در این حوزه برونسپاری کردیم.

پس از ارزیابی های انجام شده به احتمال زیاد مراسم مربوط به جوایز کیفیت در دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر ارزیابی کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد افزود: همچنین تفاهمنامه ای با مرکز آمار ایران منعقد کردیم تا کیفیت بخشی آمارهای رسمی کشور اجرایی شود که امروز در قالب یک تمبر رونمایی خواهد شد.

از این طریق دستگاه های مختلف که آمار ارائه می دهند، ملزم به ارائه آمارهای باکیفیت خواهند شد و دستگاه برتر نیز به سازمان ملی استاندارد معرفی می شود.

سعادتی با بیان اینکه مردم باید کیفیت مطالبه کنند و دستگاه های اجرایی نیز با کمک سازمان ملی استاندارد به این مسیر وارد شوند، گفت: با دانشگاه شریف تفاهمنامه سه ساله ای برای تدوین سند راهبرد ملی کیفیت منعقد کرده ایم که با استفاده از این سند، سازوکار جایزه و نرخ کیفیت مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی کیفی خودروها ارتباطی به ما ندارد/ رشد کیفی لوازم خانگی داخلی

ارزیابی کیفی خودروها ارتباطی به ما ندارد/ رشد کیفی لوازم خانگی داخلی