مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-09سياسي

ورود واکسن ربطی به FATF نداشت/ لزوم ایجاد تغییرات مدیریتی


بدنه غلط ذهن ما را به جای غلط می برد و ورود واکسن هیچ ربطی به مسئله FATF نداشت.

- ، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر سه شنبه در در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان اظهار داشت: هر شخصی به عنوان مدیر منصوب می شود که دوران فوت مدیریت وی برسد، این دوره ای که خداوند فرصتی می دهد که خودش را در معرض کمک به مردم قرار دهد.

وی افزود: خوش به حال مدیرانی که برای رضایت خداوند تلاش کنند که رضایت مردم نیز در ذیل رضایت خداوند است، کثرت عمل نیست که ما را رشد می دهد بلکه عمل خالص این کار را انجام می دهد.

استاندار اصفهان ادامه داد: این جلسات برگزار می شود که از خدمات مسئولانی که خدا توفیق خدمت را به او داده تکریم کنیم و به مدیر بعدی یادآوری کنیم که کاری کنید تا گرفتاری خلق الله را حل کنید.

خلاقیت به سازمان ها اضافه می شود وی با تاکید بر اثرات مثبت جابجایی مدیران تصریح کرد: چه آثار خوبی در جابجایی مدیران است، اول اینکه که پویایی مجدداً به سازمان بر می گردد و خلاقیت را مجدداً جاری می کند.

مرتضوی تصریح کرد: اینکه یک انباشت تجربه در سازمان وجود دارد و یک مدیر جدید با نگاه جدید یک عددی با انباشت تجربه اضافه می کند و از آن اضافه می کند رویداد مثبتی است، البته باید در جابجایی کاری کنیم که حجت برای ما که جابجا می کنیم تمام باشد و مدیر جدید در سطح مدیر قبلی یا بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود واکسن ربطی به FATF نداشت/ لزوم ایجاد تغییرات مدیریتی

ورود واکسن ربطی به FATF نداشت/ لزوم ایجاد تغییرات مدیریتی