مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-09حوادث

دستگیری 42 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در غرب استان تهران


رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 42 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در این منطقه خبر داد.

- ، سرهنگ حسین معصوم زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری تعدادی از اتباع بیگانه غیرمجاز در غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با طرح ارتقا امنیت اجتماعی و با اطلاع از تردد تعدادی از اتباع بیگانه در سطح شهر و به دنبال آن نارضایتی شهروندان، اقدامات لازم جهت دستگیری آنان را آغاز کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی تعداد 42 نفر اتباع افغانستانی غیرمجاز را به اتهام تردد و اقامت غیرمجاز در شهریار و اندیشه دستگیر کردند.

معصوم زاده با اشاره به اینکه قاچاق اتباع بیگانه باعث نارضایتی شدید مردم شده و به دنبال آن درخواست مکرر آنها در برخورد قاطع با این پدیده مجرمانه را به دنبال داشته است، عنوا ن داشت: متأسفانه افرادی فرصت طلب و سودجو با بی توجهی به قانون، اقدام به قاچاق انسان کرده و ضمن به خطر انداختن جان خود و دیگران امنیت استان را مخدوش کرده اند.

وی با بیان اینکه برابر قانون، هر تبعه خارجی باید قبل از ورود به جمهوری اسلامی ایران، مجوز لازم برای ورود و اقامت داخل کشور را از مراجع رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 42 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در غرب استان تهران

دستگیری 42 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در غرب استان تهران