مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 17:352021-11-09اجتماعي

مدیرکل نماز وزارت آموزش و پرورش:20هزار معمم، امام جماعت مدارس کشور هستند


20 هزار روحانی به عنوان امام جماعت در مدارس سراسر کشور امامت جماعت دانش آموزان را در نمازهای ظهر برعهده داشتند و 45 هزار معلم این نیز نقش را ایفا می کنند.

- مدیرکل نماز وزارت آموزش و پرورش:20هزار معمم، امام جماعت مدارس کشور هستند 20 هزار روحانی به عنوان امام جماعت در مدارس سراسر کشور امامت جماعت دانش آموزان را در نمازهای ظهر برعهده داشتند و 45 هزار معلم این نیز نقش را ایفا می کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزاری فرآیند جشن تکلیف را یکی از فعالیت های مهم در مدارس اعلام کرد و اظهار داشت: در این فرایند دانش آموزان پایه سوم دختر و پایه هشتم پسر از ابتدای سال تحصیلی این فرایند آموزشی را آغاز می کنند و در پایان سال تحصیلی به سن تکلیف رسیدن خود را جشن می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، میکاییل باقری برگزاری نماز جماعت اول وقت را یکی دیگر از برنامه های اولویت دار و محوری حوزه قرآن، عترت و نماز اعلام کرد و افزود: 20 هزار روحانی به عنوان امام جماعت در مدارس سراسر کشور امامت جماعت دانش آموزان را در نمازهای ظهر برعهده داشتند و 45 هزار معلم این نیز نقش را ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل نماز وزارت آموزش و پرورش:20هزار معمم، امام جماعت مدارس کشور هستند

مدیرکل نماز وزارت آموزش و پرورش:20هزار معمم، امام جماعت مدارس کشور هستند