مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 20:252021-11-09سياسي

تشکیل 100 پرونده در مورد ترک فعل مسئولان زنجانی


در مسئله ترک فعل مسئولان، بیش از 100 پرونده در استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام صادقی نیارکی در دیدار با دبیر، معاونان و مدیران حزب موتلفه اسلامی در شهرستان های اظهار کرد: تحرک بخشی، پویایی و سرزنده بودن و حس مطالبه گری نیاز امروز جامعه است و احزاب ریشه دار و مورد اعتماد، همچون حزب مؤتلفه اسلامی می تواند این نقش را به عنوان یک محور، به خوبی ایفا کند.

رییس کل دادگستری استان زنجان ضمن تاکید بر فرهنگ سازی مطالبه گری درست و فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: مطالبه گری دلسوزانه با شرایط پرهیز از افترا، تخریب و توهین و استناد به دلایل درست، تاثیر مهمی در سالم سازی اداری و اجتماعی دارد و دستگاه قضاء حامی این نوع درخواست عمومی و مردمی است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به مسئله تشویش اذهان عمومی گفت: تشویش اذهان عمومی زمانی مصداق جرم پیدا می کند که نویسنده یا منتشر کننده، نیت و قصد برهم زدن افکار عمومی را داشته باشد و هدف او خیرخواهی جامعه نباشد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه بستر کار سیاسی در امر اجتماع حاصل می شود، از احزاب، به ویژه حزب مؤتلفه اسلامی خواست: با توجه به ظرفیت خود، به آسیب های اجتماعی حساس باشند و به عنوان دیده بانان فعال، آگاه و هوشمند و قابل اتکاء، حوزه ماموریتی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 100 پرونده در مورد ترک فعل مسئولان زنجانی

تشکیل 100 پرونده در مورد ترک فعل مسئولان زنجانی