مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 22:352021-11-09سياسي

برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در نیروی انتظامی لرستان


رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان از برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان نیروی انتظامی و خانواده های آنها در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی در سخنانی اظهار داشت: اختتامیه بیست و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور فرماندهان و مدیران استانی و بیش از 100 شرکت کننده در ستاد فرماندهی استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: قرآن کریم آمده است تا با هدایت و راهنمایی های خود، دست انسان را بگیرد و به بالاترین مراتب کمال برساند، از این رو بر همه مسلمانان است که با آن مأنوس شده و در پی شناخت هر چه بیشتر آن باشند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان افزود: این ضرورت برای نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی خاصه نیروی انتظامی چند برابر است؛ چرا که آنها حافظ نظام اسلامی و دستاوردهای آن بوده و در سختی ها و مشکلات به هر میزان بتوانند از نیروی معنوی قرآن مدد گیرند، به همان میزان بهتر می توانند از عهده مشکلات و مأموریت های مهم برآیند.

حجت الاسلام حسینی گفت: انس با قرآن مراتبی دارد که از نگهداری قرآن در خانه آغاز می شود و با نگاه کردن به آیات قرآن، گوش فرا دادن به تلاوت قرآن، تدبر و تفکر در قرآن کمال یافته و در پایان نیز به مرحله عمل به قرآن می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در نیروی انتظامی لرستان

برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در نیروی انتظامی لرستان