مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-10سياسي

امروز شاهد تحول کمی و کیفی تولید علم در حوزه های علمیه هستیم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و عنایت خاص رهبر انقلاب به مقوله تولید علم، شاهد تحول کمیّ و کیفی رشته های تخصصی، - در حوزه های علمیه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنسبت به مقوله تولید علم در عرصه های مختلف حوزوی و دانشگاهی دارند، شاهد رشد کمّی رشته های علمی در حوزه های علمیه و تحوّل کیفی رشته های تخصصی در عرصه های مختلف علوم انسانی، علوم تجربی و علوم فنی در دانشگاه های، نوید بخش آینده ای درخشان برای جامعه علمی ایران اسلامی است.

وی به انتشار مقالات حوزویان در رشته های مختلف حوزوی اشاره کرد و افزود: انتشار مقالات علمی در معتبرترین مجلات علمی دنیا از مسائلی است که عقل هر انسان منصفی را برای تقدیر و تعظیم ترغیب می کند و آنچه بیش از هر چیزی برای ما دلگرم کننده و امیدبخش است، توجه خاص به علوم میان رشته ای در مجامع علمی حوزوی و دانشگاهی است که قطعاً توجه به علوم میان رشته ای و دانش های ویژه باعث تقریب هرچه بیشتر و بهتر اصحاب فکر و اندیشه در حوزه و دانشگاه خواهد شد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با دو بال قدرتمند حوزه و دانشگاه می تواند زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز شاهد تحول کمی و کیفی تولید علم در حوزه های علمیه هستیم

امروز شاهد تحول کمی و کیفی تولید علم در حوزه های علمیه هستیم