مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-10سياسي

اساتید دانشگاه از ظرفیت های علمی خود برای رفع مشکلات استفاده کنند


قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید باید از ظرفیت های علمی خود برای رفع مشکلات استفاده کرده و با علم خود معیشت مردم را یاری دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا ابن الدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در نشست هم اندیشی تبیین ماموریت ها و سیاست های علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج اساتید مبتنی براسناد بالادستی به تبیین رویکرد اندیشکده ها و گروه های علمی مساله محور و کادرسازی علمی در قالب اندیشکده ها پرداخت و ضمن بیان گزارشی ازعملکرد آن ها، گفت: بر اساس سند اعتلای بسیج، اساتید بسیجی باید مرجعیت علمی زیست بوم خود را پیدا کنند این مهم از طریق راه اندازی اندیشکده ها، برگزاری کرسی های نقد و نظریه محقق می شود.

وی افزود: قرار نیست مشخصا در اندیشکده های بسیج اساتید کار پژوهشی صورت گیرد بلکه بسیج اساتید به سیاست پژوهی پرداخته و برای کسانی که سیاست گذاری می کنند راهکار ارائه می کند، باید خروجی این اندیشکده ها به فرماندار و استاندار و روسای ادارات و روسای فرهنگی و امام جمعه و.

عرضه شود امروز بسیج اساتید قریب به 90 اندیشکده مساله محور دارد.

ابن الدین حمیدی با اشاره به آمادگی بسیج اساتید برای کمک به اجرای حکمرانی اسلامی عنوان کرد: پس از شناسایی مسائل، اساتید در رشته های مختلف تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه از ظرفیت های علمی خود برای رفع مشکلات استفاده کنند

اساتید دانشگاه از ظرفیت های علمی خود برای رفع مشکلات استفاده کنند