مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-10ورزشي

توضیح سازمان لیگ درباره یک پدیده نقل و انتقالاتی


رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره پدیده چند باشگاهی شدن بازیکنان در طول یک پنجره نقل و انتقالاتی توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم شانزدهم آبان ماه به پایان رسید و تکلیف فهرست اغلب تیم ها به جز تعدادی که به دنبال استفاده از سهمیه فیفا هستند، مشخص شده است.

یکی از مواردی که در این فصل نقل و انتقالات بیش تر به چشم آمد، جابه جایی بازیکنان بین دو و حتی سه باشگاه بود؛ موضوعی که شاید در فوتبال حرفه ای به ندرت دیده شود.

بازیکنانی مانند علیرضا نقی زاده (تراکتور و آلومینیوم اراک)، سجاد حیدری(تراکتور و نفت مسجد سلیمان)، علی عبدالله زاده (تراکتور و نفت مسجد سلیمان) و علی دشتی(نفت مسجد سلیمان و تراکتور) و در صدر همه این افراد ساسان حسینی(گل گهر، آلومینیوم و فولاد) چند باشگاه در فصل نقل و انتقالات عوض کردند.

بلاتکلیفی این بازیکنان برای انتخاب تیم شان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از مشاوره غلط از سوی مدیربرنامه های شان گرفته تا تغییر و تحول روی نیمکت تیم ها و احتمال این که بازیکن در تفکرات سرمربی جدید جایی نداشته است.

جدای از دلایل رخ دادن چنین اتفاقی به سراغ فریبرز محمودزاده، رییس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ رفتیم تا موضع قانون درباره چنین پدیده ای را جویا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سازمان لیگ درباره یک پدیده نقل و انتقالاتی

توضیح سازمان لیگ درباره یک پدیده نقل و انتقالاتی