مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-10سياسي

رشد 115 درصد کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: میزان کمک های مردمی که طی 6 ماهه نخست سال جاری در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 115 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمین (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری مسلم ابن عقیل بیان کرد: سیاست کمیته امداد امام خمینی (ره) در محرومیت زدایی میدان داری کار توسط مردم است.

وی ادامه داد: هر کاری که به دست مردم صورت گرفته است هم برکت داشته و هم در پایداری نتایج، شاهد ماندگاری و تداوم دستاوردها بوده ایم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر شهرها در حال گسترش و روستاها در حال شهر شدن است در نتیجه لازم است کمیته امداد امام خمینی (ره) در این گستره جغرافیایی حضور مؤثر داشته باشد.

وی افزود: حضور کمیته امداد امام خمینی (ره) در فضاهای جغرافیایی فعلی و جدید قطعی است ولی این حضور به صورت مردمی خواهد بود چراکه قرار نیست حضور و خدمات این نهاد با افزایش نیرو و ساختمان محقق شود.

فرهادی عنوان کرد: کار امدادرسانی به نیازمندان و محرومان یک کار مردمی است در نتیجه کمیته امداد امام (ره) برای ساماندهی خدمات خود در مناطق جدید از ظرفیت مردم به نفع مردم استفاده خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 115 درصد کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری

رشد 115 درصد کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری