مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-10سياسي

آیا جوانان دین گریز هستند؟


استاد حوزه علمیه تعلیم اعتقاد درست به فرزندان را یکی از وظایف ما نسبت به فرزندان دانست و گفت: نسل جوان ما دین گریز نیست بلکه از دین آگاهی درستی ندارد زیرا والدین به درستی دین را نشناخته اند و نتوانستند این شناخت را به فرزندان خود منتقل کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صادقی واعظ در سخنرانی مراسم جشن همراهی حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه فردا سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است، عنوان کرد: حضرت عبدالعظیم(ع) از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) است و در زمان امام کاظم (ع) تا امام عسکری (ع) زندگی کرده است.

وی با اشاره به ویژگی هایی که در حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) وجود داشته است، گفت: اولین ویژگی اعتماد و توجهی است که امام معصوم به ایشان داشته اند و غیر از این، او منتسب به خاندان امامت است؛ اما به عنوان یک محدث، راوی و عالم مورد اعتماد بوده و ائمه (ع) شیعیان خود را به حضرت عبدالعظیم حسنی ارجاع می دادند.

استاد حوزه علمیه ویژگی دوم حضرت عبدالعظیم(ع) را مهاجرتشان از عراق به ایران و حضورشان در ری دانست و افزود: یکی از مقدس ترین امور در اسلام موضوع هجرت است و ما در اسلام برای حفظ دین دو هجرت مهم داشتیم که یکی هجرت مسلمانان به حبشه و یکی هم هجرت پیامبر از مکه به مدینه که عمار یاسر در هر دو هجرت حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جوانان دین گریز هستند؟

آیا جوانان دین گریز هستند؟