مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-10اجتماعي

نخستین بوستان ویژه ورزش کودکان توان یاب شرق کشور در مشهد افتتاح می شود


مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از برنامه ریزی برای افتتاح نخستین مجموعه مناسب سازی شده جهت ورزش کودکان معلول شرق کشور در مشهد توسط شهردار مشهد به مناسبت روز جهانی معلولان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از برنامه ریزی برای افتتاح نخستین مجموعه مناسب سازی شده جهت ورزش کودکان معلول شرق کشور در مشهد توسط شهردار مشهد به مناسبت روز جهانی معلولان خبر داد.

مسعود فیروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این مجموعه هم اکنون در بوستان بسیج واقع در شمال شرقی مشهد توسط شهرداری مشهد و در راستای تحقق شعار شهر مهربان در حال ساخت و نصب است و در روزهای آینده مورد آزمایش نهایی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد با همکاری کارشناسان بهزیستی و جامعه معلولان استان وسایل بازی این بوستان ها را برای کودکان دارای معلولیت مناسب سازی می کنند.

در فاز نخست این طرح برای کودکان اوتیستیک، کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی و کودکان نابینای زیر 10 سال مناسب سازی می شود.

فیروزی تصریح کرد: با فرمانداری های شهرستان های استان که رییس کمیته فنی مناسب سازی در شهرستان ها هم هست، در حال رایزنی هستیم تا دست کم در بوستان هایی که امکانات کافی وجود دارد، وسایل بازی را برای کودکان دارای معلولیت نصب کنند تا این کودکان نیز از نعمت تحرک و ورزش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین بوستان ویژه ورزش کودکان توان یاب شرق کشور در مشهد افتتاح می شود

نخستین بوستان ویژه ورزش کودکان توان یاب شرق کشور در مشهد افتتاح می شود