مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-10سياسي

ادعای عجیب یک نماینده در مورد مدارس غیرانتفاعی


ادعای یک نماینده در مورد مدارس غیرانتفاعی: برخی مدیران مدارس غیر انتفاعی بخشی از حقوق معلمان را پس می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس نوشت: عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اصلاح قانون نظارت آموزش و پرورش بر مدارس غیر دولتی گفت: متأسفانه برخی مدیران مدارس غیر انتفاعی بخشی از حقوق پرداختی به معلمان خود را پس می گیرند.

حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، درباره انتقاد خانواده ها از اختلاف فاحش شهریه ها در مدارس غیر انتفاعی و قوانین متعدد آنها اظهار داشت: مدارس غیر انتفاعی رتبه بندی های مختلف دارد و کمیسیون آموزش مجلس می کوشد این رتبه بندی ها را قانونی کرده و مانع از ناهماهنگی در این بخش شود.

برخی مدیران مدارس غیر انتفاعی بخشی از حقوق پرداختی معلمان را پس می گیرند وی با بیان اینکه طرحی در کمیسیون آموزش با عنوان شفافبت عملکرد عناصر مؤثر در مدارس غیر دولتی در حال بررسی است، افزود: متأسفانه خانواده ها با انواع و اقسام شهریه های مدارس غیرانتفاعی و تعدد برنامه ریزی ها با کار ویژه های مختلف هستند.

این در حالی است که شهریه مدارس غیر دولتی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود با آنچه از خانواده ها دریافت می شود متفاوت بوده و همین امر موجب انتقادات خانواده ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای عجیب یک نماینده در مورد مدارس غیرانتفاعی

ادعای عجیب یک نماینده در مورد مدارس غیرانتفاعی