مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-10سياسي

تبدیل کتابخانه ها به پاتوق های فرهنگی/یزد صدرنشین در سرانه های کتابخانه ای


مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد از تحولاتی شگرف در فضا و کارکردهای کتابخانه های عمومی نسبت به گذشته خبر داد و گفت: امروز کتابخانه ها با فاصله گرفتن از کارکردهای گذشته ی خود به پایگاه های اجتماعی و پاتوق های فرهنگی تبدیل شده اند.

- ایسنا/یزد مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد از تحولاتی شگرف در فضا و کارکردهای کتابخانه های عمومی نسبت به گذشته خبر داد و گفت: امروز کتابخانه ها با فاصله گرفتن از کارکردهای گذشته ی خود به پایگاه های اجتماعی و پاتوق های فرهنگی تبدیل شده اند.

رقیه دوست فاطمی ها امروز در آستانه بیست و نهمین دوره هفته کتاب(24 آبان تا اول آذرماه) که امسال با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنید نامگذاری شده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شعار با توجه به محدودیت های کرونایی سالهای اخیر که مانع حضور در اجتماعات و بسیاری از برنامه ها شده و به منظور معرفی کتاب خوب به عنوان یک جایگزین مناسب برای پر کردن این خلاءها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که در مجموع 560 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب برای کتابخانه های عمومی استان در نظر گرفته شده است، اهم این برنامه ها را شامل برگزاری 60 نشست کتابخوان، 55 مسابقه کتابخوانی، 350 برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، 31 برنامه مناسبتی، هفت کارگاه مشاوره و 9 بکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل کتابخانه ها به پاتوق های فرهنگی/یزد صدرنشین در سرانه های کتابخانه ای

تبدیل کتابخانه ها به پاتوق های فرهنگی/یزد صدرنشین در سرانه های کتابخانه ای